Rabu, 3 Disember 2014

TURUN 10 KILO DALAM SEBULAN

Siapa cakap perempuan dah lepas beranak, badan akan naik, berat badan takkan turun, n serba serbi tak boleh... Salah tu... ni buktinya..



Pn  Zulaili berjaya menurunkan berat badan dengan Shaklee sebanyak 10kg hanya dalam bulan pertama! ( https://www.facebook.com/zulaili?fref=ufi )

Selepas bersalin beliau hanya mengamalkan SHAKLEE dalam diet beliau.
Dalam bulan pertama, beliau loss 10kg, bulan kedua 6 kg, bulan ketiga 4kg, bulan ke empat 2 kg, bulan kelima 1 kg bulan keenam 1kg lagi... dan sekarang pun masih turun sikit demi sedikit. Total weigh loss yang beliau dapat dalam masa 6 bulan adalah 24kg!

Ini pula perkongsian dari seorang ibu yang berjaya langsing dan mengatasi kulit kusam selepas bersalin

Kurus Selepas Bersalin Sampai Turun 20kg! Wow! from iReach HD on Vimeo.


Dari awal lagi, saya memang sangat mengesyorkan program langsing menggunakan produk Shaklee ni. Ia menurunkan berat dengan menghilangkan lemak. 

Ada yang kata ish..produk tu boleh turun lam masa 5 hari 3 kg je.. lagi hebat.. murah pulak tu!! Tak payah diet2, tak payah bersenam-senam...mudah!

Oppsss... sebelum tu saya nak tanya, bila dah tak pakai lagi produk tu, badan naik balik tak? Ataupun, yang ada kolestrol or diabetes, paras gula dan kolestrol turun tak? 
 
Ha.. biar saya jelaskan kebanyakan produk perlangsingan menurunkan berat badan dengan mengeluarkan air, BUKAN LEMAK. jadi badan akan dehidrasi dan kering. Bayangkan lemak yang dah bertahun-tahun berkumpul, berumah dalam badan anda mampu ke nak turun dalam 3 hari sahaja. 
Malah anda perlu fikirkan kesan dan risikonya. Daripada pakar perubatan sendiri mengesyorkan kita membuat senaman sekurang-kurangnya satu minggu satu kali!

Tetapi tidak dengan Shaklee. 
Shaklee menawarkan...

  • Buang
  • Bakar
  • Bina
  • Booster 
Tambahan : Anda dapat kesan sampingan positif yang lain contohnya kulit yang cantik, tenaga berpanjangan, mental dan fizikal yang sihat, bagi yang menyusu anak boleh menjadi sebagai milk booster selain langsing dan fit!
Kerana di Shaklee, cantik pada pandangan kami adalah..


  Ini adalah produk-produk yang kami tawarkan.. jangan risau, bukan kesemuanya perlu anda ambil, anda hanya perlu memilih mengikut keperluan dan budget anda. Anda boleh wassup atau emel saya untuk keterangan produk dan konsultasi dari saya.



Mengapa anda perlu order produk ini dari saya? Kerana saya akan membantu anda cara untuk menurunkan berat badan anda dengan berkesan. Saya tidak akan membiarkan anda terkapai-kapai setelah membeli produk ini. Jangan risau, ianya PERCUMA. 

TEMPAH SEKARANG!!!

AYU
SID : 107786
SMS | WASSUP : 019-4110544
EMEL : greatteacherayuni@gmail.com
Penghantaran ke seluruh negara.


Tiada ulasan: