Jumaat, 1 Mei 2015

VIVIX – PENJAGAAN KESIHATAN SEHINGGA KE PERINGKAT DNA!



PRODUK ANTI PENUAAN
Assalamualaikum & Salam Sejahtera..
Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah, hari ni ada kesempatan berkongsi tentang VIVIX – Satu-satunya supplement didunia pertama yang mampu menembusi DNA manusia.

VIVIX merupakan satu penemuan revolusi dalam nutrisi polifenol. Ianya merupakan satu paten tertunda yang hebat dengan campran botani ekslusif. Terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, elderberi Eropah dan lobak ungu.




*TIDAK SESUAI UNTUK IBU MENGANDUNG, MENYUSU DAN BERUMUR 18 TAHUN KEBAWAH

Cecair berwarna merah ini merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ianya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh saintis SHAKLEE dan berupaya menembusi DNA manusia. Sebelum saya ceritakan lebih lanjut, jemput tengok video ini dahulu. Video yang berdurasi hanya 1:42s ini adalah kisah benar bagaimana seorang lelaki yang aktif dengan sukan, kemudian hampir lumpuh ini. Beliau yang tidak percayakan supplement dapat membantu. Lihat apakah yang terjadi seterusnya berkat kesabaran seorang isteri.
APA ITU RESVERATROL?
Ianya adalah anti-oksidan yang sangat berkesan yang dihasilkan oleh tumbuhan. Resveratrol juga merupakan sejenis polifenol yang biasa ditemui di dalam wain merah. Kajian yang dijalankan oleh Jab. Sains dan Teknologi, Universiti Ohio, Amerika Syarikat (tahun 1997) membuktikan resviratrol mampu menyekat pembahagian sel-sel kanser di peringkat selular. Kajian saintifik mendapati pengambilan resvitarol membantu MENINGKATKAN TENAGA, MENGURANGKAN KANDUNGAN GULA DIDALAM DARAH, ANTI-KERADANGAN, BAHAN ANTI KANSER SELAIN MAMPU MENGAWAL BERAT BADAN.           

VIVIX bukan sahaja sekadar mengandungi resviratrol, malah kajian yang dijalankan telah membuktikan ianya mengandungi 10 kaliganda kebaikan resviratrol berbanding wain merah. Bagi umat Islam, VIVIX tidak mengandungi alcohol, tidak mengandungi sebarang perisa dan pewarna tiruan. Ianya HALAL dan hanya menggunakan bahan semulajadi.

RAHSIA KEBERKESANAN VIVIX SHAKLEE

1.      Mengawal genetic dan melambatkan penuaan sel
2.      Melindungi dan memperbaiki sel DNA. Secara amnya, sel tubuh kita diserang hamper sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetic dan mengganggu fungsi sel dan usia kita.
3.      Melambatkan pembentukan AGE (Advance Glycation End products). Penimbunan AGE akan menyebabkan kerosakan sel, dengan VIVIX yang 10X ganda lebih kuat dari resvitarol mampu melambatkan pembentukan AGE.
4.      Meningkatkan tenaga dalam sel
Bagaimanakah VIVIX boleh bertindak dengan begitu berkesan? – Rahsianya, VIVIX melindungi dan membaikpulih sel-sel DNA dan mengelakkan penimbunan PROTIN AGE dalam badan.

BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU ANDA

·         Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan
·         Memelihara keseluruhan kesihatan
·         Meningkatkan tenaga dan mengurangkan keletihan
·         Membantu meningkatkan metabolism
·         Mengekalkan kesihatan system kardiovaskular
·         Membantu mengurangkan risiko pembekuan darah
·         Membantu mengurangkan keradangan
·         Membantu mengekalkan tahap kolesterol yang sihat
·         Menggalakkan paras gula yang sihat
·         ANTI KANSER


SIAPA YANG MEMERLUKAN VIVIX?
·         Pengghidap kanser atau berisiko menghidapi kanser akibat keturunan atau kegagalan fungsi mana-mana organ
·         Pesakit SLE
·         Pesakit jantung
·         Pesakit kencing manis
·         Pesakit darah tinggi
·         Pesakit gout
·         Pesakit stroke
·         Wanita yang menghidap cyst
·         Golongan yang mempunyai daya ketahanan badan lemah
·         Masalah selaput mata/ penglihatan
·         Golongan yang mementingkan kecantikan dan kesihatan – ianya produk anti penuaan
·         Perokok tegar
·         Ketagihan dadah


Sekiranya anda merasakan anda memerlukan VIVIX, jangan segan untuk menghubungi saya. Semoga pembaca semua terhindar dari segala musibah. 

Hubungi
Untuk sebarang pertanyaan / tempahan
Ayu
019-411 0544 (sms | wassup)


Tunggu!! Inginkan penjimatan setiap kali berbelanja barangan SHAKLEE? Mari, saya tunjukkan caranya. Dengan pendaftaran seumur hidup, anda mampu berjimat dan menikmati keistimewaan sebagai ahli Shaklee SEUMUR HIDUP!







Anda juga mungkin meminati entri ini:


9 TANDA ANDA PENGHIDAP ARTHRITIS

Tiada ulasan: