Isnin, 5 Oktober 2015

RAHSIA KULIT CANTIK BERSERI

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Meh kita nak kongsi rahsia kulit cantik berseri-seri tanpa perlu nak ambil bahan-bahan kosmetik yang merbahaya, yang kita tak tahu kesan sampingannya di masa hadapan. Awas juga yer, jika anda tersalah pilih produk kecantikan, anda mungkin sedang menghadapi risiko kanser kulit! Dah semak produk kecantikan anda samada ia selamat atau utidak? kalau belum boleh semak disini tau..



Semua orang nak kelihatan cantik menawan kan? Tapi dah tentu lah bukan dengan hanya 24 jam boleh cantik.. Kalau ada pun awaslah, itu pasti menggunakan bahan yang berbahaya. Anda nak perubahan macam mereka ni tak?



Aha... Apa tu Vitamin E, Vitamin Cinta...??
Ok, jom saya cerita serba ringkas.
Vitamin E Shaklee adalah vitamin E yang terlengkap dipasaran, selamat digunakan dan diekstrak dari sumber-sumber tumbuh-tumbuhan semulajadi melalui penyelidikan terperinci di makmal Shaklee.

Manfaatnya yang utama adalah:



#Korang Tahu Tak...

"Pakar nutrisi mencadangkan pengambilan ACE (beta carotene, Vitamin C dan Vitamin E untuk menggandakan kesan anti-oksida dalam melawan radikal bebas"

Adakah anda mengambil Vitamin E dengan cukup dalam diet seharian anda?

Untuk menggalakkan kesihatan sel-sel yang sihat supaya dapat melawan radikal bebas, kita perlu mengambil 1kg biji gandum, 500ml minyak safflower, 8kg bayam, dan 500gm badam untuk mencukupkan 400IU Vitamin E di mana anda boleh dapatkan secara mudah dengan hanya mengamalkan kapsul vitamin E Shaklee. 

Vitamin E sememangnya terkenal dalam perawatan masalah kulit selain Vitamin C. Anda boleh ambil sebiji sehari atau kenakan terus pada kulit yang bermasalah seperti di kawasan parut untuk mendapat hasil yang lebih baik.

Selain daripada kecantikan kulit, vitamin ini sangat membantu bagi suami isteri yang sedang berikhtiar mendapatkan anak. Ia membantu meningkatkan kemampuan reproduktif lelaki dan menghangatkan hubungan seksual. Kerana itulah ia digelar VITAMIN CINTA!





##ADAKAH VITAMIN E SELAMAT?

Di dalam buku "Prescription For Longevity" oleh Dr. James Scala terdapat diskusi mengenai keselamatan vitamin E secara terperinci. Secara global terdapat lebih dari 1000 laporan perubatan mengenai keberkesanan dan keselamatan vitamin E. Kajian dari University Harvard keatas lelaki dan wanita vitamin E mampu mengurangkan risiko penyakit jantung sehingga 41% manakala strok sebanyak 33%. Kajian juga membuat kesimpulan dos selamat adalah 3200IU.


Sekiranya anda membuat keputusan untuk mula mengamalkan vitamin E sekarang, pilihan anda memang tepat kerana Shaklee sedang melancarkan promosi 50% diskaun bagi pembelian vitamin E .

Anda beli dua botol, tetapi bayar hanya satu botol. Sebotol vitamin E mengandungi 120 kapsul diamana ianya penggunaan untuk 3 ke 4 bulan. Anda boleh ajak suami, adik beradik dan kawan-kawan untuk berkongsi dengan anda! Tambahan bagi pelanggan Jaga Kesihatan.Com, kami akan berikan freegift, postage percuma dan percuma GST. UTambahan lagi konsultasi yang berterusan.

Sekiranya anda mempunyai budget yang berlebihan, boleh gabungkan Vitamin E bersama ESP dan Vitamin C. Selain itu, anda boleh juga amalkan kolagen dari Shaklee.

Saranan saya, dapatkan konsultasi daripada saya terlebih dahulu supaya saya dapat cadangkan set terbaik dan bertepatan dengan masalah anda. Hanya hubungi saya di nombor yang tertera dibawah ya!

Salam mesra dari saya!

(STRICLY FOR WASSUP @ SMS ONLY. NO CALLS)

AYU
019-4110544.

Artikel berkaitan


OCTOBER PROMO
PROMOSI OKTOBER



KECANTIKAN TANPA PENGELUPASAN


KEHEBATAN COLLAGEN SHAKLEE














Catat Ulasan